Harga Olivie Plus 30x

Ramai juga yang bertanya berkenaan harga Olivie Plus 30x ni sekarang ni. Ada yang mengetahui produk ini dari rancangan tv, radio, billboard, flyer dan kawan-kawan.

Bagi anda yang mencari info produk Olivie Plus 30x ni, Kak Yan ucapkan tahniah kerana produk ini mempunyai manfaat dan khasiat yang sangat bagus. Telah mendapat pelbagai anugerah seperti

  • Anugerah Mario Solinas Quality Award yang dianjurkan oleh International Olive Oil Council.
  • Great Taste Award of London.
  • The International Olive Oil Competition of Los Angeles di Amerika Syarikat.

Manfaat Olivie Plus 30x

Minyak zaitun Olivie Plus 30x juga dikenali sebagai King of Super Foods.

Ini kerana Olivie Plus 30X mempunyai 30 kali ganda hydroxytyrosol dan 10 kali ganda Polyphenol berbanding minyak zaitun biasa.

Olivie Plus 30x adalah King of Super Foods

Kelebihan yang ada pada Olivie Plus 30x ini akan memberi manfaat yang banyak kepada pesakit jantung, kencing manis, kolestrol, darah tinggi, kanser, strok dan masalah kronik yang lain.

Harga Olive Plus 30x

Olivie Plus 30x ni ada 2 saiz iaitu 250ml dan 50ml. Kak Yan selalu cadang Olivie saiz 50ml bagi yang baru nak mencuba mengamalkan minyak zaitun. Tapi kesan mengambil Olivie Plus 30X lebih baik apabila diambil secara konsisten.

Tapi bagi yang dah biasa amalkan pati minyak zaitun boleh terus beli saiz yang besar sekali iaitu 250ml. Lebih jimat dan yang pastinya banyak manfaat.

Di bawah adalah harga Olivie Plus 30x mengikut saiz dan negeri.

  1. RM119.90 bagi 250ml
  2. RM29.90 bagi 50ml

Detail lanjut atau nak beli sila klik Minyak Zaitun Olivie Plus 30X. Insyallah Kak Yan akan pos terus ke rumah anda.

Leave a Reply