Cara Makan Kacip Fatimah Phyto Plus (UTM)

Mungkin ada sudah maklum dengan khasiat Ekstrak Kacip Fatimah UTM atau juga dikenali Kacip Fatimah Phyto Plus. Memang banyak khasiat ekstrak kacip fatimah ini kepada kesihatan dan kecantikan dalaman wanita.

Ekstrak kacip fatimah boleh merawat masalah haid berpanjangan, kitaran haid tidak teratur, sakit senggugut, masalah kesuburan dan lain-lain. Selain itu juga kacip fatimah boleh memberi sumber tenaga extra.

Cara Makan

kacip fatimah UTM | phyto plusSeperti tulis di botol, 1 kapsul diambil setiap hari. Selain itu juga boleh diambil 1 kapsul untuk 2 hari atau 3 hari. Bergantung kepada keperluan badan seseorang.

Bagi memberi tenaga sepanjang hari bekerja, ekstrak kacip fatimah boleh diambil pada sebelah pagi.

Setiap botol mengandungi 60 kapsul. Dengan ini suplemen kacip fatimah dapat bertahan selama 2 bulan sekiranya diambil pada setiap hari.

Ikut Berat Badan

Bagi yang berat lebih 80 kg, anda boleh mengambil 2 kapsul sehari. Sebelum itu anda kena pastikan pengambilan 1 kapsul untuk 1 hari selama satu minggu tidak membawa sebarang perubahan. Sehubungan dengan itu, anda boleh ambil 2 kapsul untuk 1 hari.

Pembelian

Sekiranya anda berminat mendapatkan Ekstrak Kacip Fatimah Phtyo Plus (UTM), sila buat tempahan di bawah. Penghantaran menggunakan POS Laju ke Semenanjung Malaysia, Sarawak dan Sabah.

Produk Kajian UTM

Berikut adalah produk-produk hasil kajian Institut Pembangunan Biodproduk UTM.

Pertanyaan / Khidmat Nasihat

Sekiranya anda ada pertanyaan berkenaan produk Ekstrak Kacip Fatimah UTM atau khidmat nasihat bagi masalah yang anda sedang hadapi sila gunakan medium di bawah

Facebook Messenger - Klik Sekarang!

atau

Hubungi / WhatsApp ke 019 240 6484 (Yan)

Leave a Reply