Begini cara makan Habbatussauda Habasyi88

WhatsApp Image 2017-01-24 at 6.03.41 PM

Begini cara makan habbatussauda Habasyi88~

+ Hujan, ribut petir dan banjir melanda negara. Apakah kita tunggu dan lihat penyakit itu datang?

+ Perubahan suhu mendadak menyebabkan virus mutasi dan menyerang tubuh <—– badan kurang fit, selsema, tekak gatal, anak sakit

+ Kalau kurang bijak, makan strepsills dan telan panadol. atau Beli hurix di speedmart atau ubat batuk beralkohol dan bermetil paraben <—- Ni kalau kurang bijak.

+ Kalau bijak, cukup amalkan ubat dari bahan makanan dulu, yang tinggi zat antibakteria, kaya zat immunomodulator, memberikan tenaga tambahan, serta dijamin khasiatnya secara definitif oleh Nabi <—- semua ini terkandung dalam habbatussauda

+ Telan 5 biji kapsul sekali. Jangan takut dengan overdose. Kalau belajar farmakologi, kita tahu bahawa LD50 atau lethal dose habbatussauda ni tinggi. Kena makan 1.5 – 2 kg baru ada kesan sampingan. Itu pun hanya gejala ringan seperti sakit perut. 5 biji hanya 0.0025 kg!

+ Mengapa Habasyi88? Diperah dengan teknik perahan sejuk. Memberikan warna perahan gold lalu gelap dengan sendirinya. Tanpa sebarang zat aditif (awet secara semulajadi). Kualiti habbatussauda terbaik dunia, Habachia Gred A. Ditandai dengan rasa pedas bercampur pahit dan kesan penyembuhan yg cepat.

+ Malam makan, pagi makan lagi. Insyaallah dah boleh bergerak aktif.

—————
Bagaimana mau memenangkan perlumbaan pasar kalau badan tak sihat?

Macam mana mau disayang majikan kalau asyik ambil cuti sakit? 😊

Leave a Reply